Language: ENG | TH


Search Proceedings
  • Back to Homepage
  • RSU International Research Conference 2025 on Science and Technology
  • RSU International Research Conference 2025 on Social Science and Humanities, Education, and Management
  • RSU International Research Conference 2024 on Science and Technology
  • RSU International Research Conference 2024 on Social Science and Humanities, Education, and Management
  • RSU International Research Conference 2023 on Science and Technology
  • RSU International Research Conference 2023 on Social Science and Humanities, Education, and Management
  • RSU International Research Conference 2022 on Science and Technology
  • RSU International Research Conference 2022 on Social Science and Humanities, Education, and Management
  • RSU International Research Conference 2021 on Science and Technology
  • RSU International Research Conference 2021 on Social Science and Humanity, Education, Management, and Arts
  • RSU National Research Conference 2021 on Science and Technology
  • RSU National Research Conference 2021 on Social Science and Humanity, Education, Management, and Arts
  • RSU International Research Conference 2020
  • RSU National Research Conference 2020
  • RSU International Research Conference 2019
  • RSU National Research Conference 2019
  • RSU International Research Conference 2018
  • RSU National Research Conference 2018
  • RSU International Research Conference 2017
  • RSU National Research Conference 2017
  • RSU International Research Conference 2016
  • RSU National Research Conference 2016
  • RSU National Research Conference 2015
  • RSU National Research Conference 2014
  • RSU National Research Conference 2013
  • RSU National Research Conference 2012

Index by: พฤติกรรมผู้บริโภค

List of articles:

Page Number

RSU National Research Conference 2017

พฤติกรรมผู้บริโภคและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการธนาคารบนอินเทอร์เน็ต: กรณีศึกษาลูกค้าธนาคารสแตนดาร์ดชาร์เตอร์ด (ไทย) จำกัด (มหาชน) ในเขตกรุงเทพมหานคร

สราวุฒน์ ยันติพิมาย และ ดวงพร อาภาศิลป์

1107-1116

RSU National Research Conference 2015

การศึกษาความสัมพันธ์ระหว่างพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อ และการประเมิน คุณค่าตราสินค้าโคช (Coach) ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร

สิทธาวัชร์ ณิชพัฒน์จิรากุล, ทรงพร หาญสันติ, และ ยุพาวรรณ วรรณวาณิชย์

845-852


International Conference: Contact | Research Institute
Call: +662-7915686–5692 Fax: +662-7915704 e-mail: rsuconference@rsu.ac.th