RSU National Research Conference 2021 on Social Science and Humanity, Education, Management, and Arts

ปีที่เผยแพร่: 2564

อิทธิพลของการสื่อสารการตลาดออนไลน์ต่อทัศนคติ บรรทัดฐานของกลุ่มอ้างอิง และความตั้งใจ ที่จะใช้บริการร้านตัดผมชายแบบเดลิเวอรี่ในกรุงเทพมหานคร

Influences of Online Marketing Communication on Attitude, Subjective Norm, and Intention to Use Haircut Delivery Services in Bangkok

พิมานรัตน์ วงศ์กาฬสินธุ์

Pages: 299-312

คำสำคัญ: การสื่อสารการตลาดออนไลน์, ร้านตัดผมชายแบบเดลิเวอรี่, ทฤษฎีการกระทำด้วยเหตุผล

Download full paper.

Doi: 10.14458/RSU.res.2021.50