RSU National Research Conference 2021 on Social Science and Humanity, Education, Management, and Arts

ปีที่เผยแพร่: 2564

อิทธิพลของการสื่อสารการตลาดเพื่อสังคมผ่านสื่อออนไลน์เพื่อส่งเสริมพฤติกรรมการป้องกันโรคติดต่อเชื้อไวรัสโคโรนา 2019 ของประชาชนในกรุงเทพมหานคร ตามทฤษฎีพฤติกรรมตามแผน

An Influence of Social Marketing Communication via Online Media on the Promotion of Preventive Behaviors towards the Coronavirus Disease-2019 (COVID-19) among People in Bangkok Based on the Theory of Planned Behavior

สิณากรณ์ ศรีพุทธิรัตน์

Pages: 288-298

คำสำคัญ: การตลาดเพื่อสังคมออนไลน์, โรคติดต่อเชื้อไวรัสโคโรนา 2019, ทฤษฎีพฤติกรรมตามแผน

Download full paper.

Doi: 10.14458/RSU.res.2021.41