Language: ENG | TH


Search Proceedings
  • Back to Homepage
  • RSU International Research Conference 2025 on Science and Technology
  • RSU International Research Conference 2025 on Social Science and Humanities, Education, and Management
  • RSU International Research Conference 2024 on Science and Technology
  • RSU International Research Conference 2024 on Social Science and Humanities, Education, and Management
  • RSU International Research Conference 2023 on Science and Technology
  • RSU International Research Conference 2023 on Social Science and Humanities, Education, and Management
  • RSU International Research Conference 2022 on Science and Technology
  • RSU International Research Conference 2022 on Social Science and Humanities, Education, and Management
  • RSU International Research Conference 2021 on Science and Technology
  • RSU International Research Conference 2021 on Social Science and Humanity, Education, Management, and Arts
  • RSU National Research Conference 2021 on Science and Technology
  • RSU National Research Conference 2021 on Social Science and Humanity, Education, Management, and Arts
  • RSU International Research Conference 2020
  • RSU National Research Conference 2020
  • RSU International Research Conference 2019
  • RSU National Research Conference 2019
  • RSU International Research Conference 2018
  • RSU National Research Conference 2018
  • RSU International Research Conference 2017
  • RSU National Research Conference 2017
  • RSU International Research Conference 2016
  • RSU National Research Conference 2016
  • RSU National Research Conference 2015
  • RSU National Research Conference 2014
  • RSU National Research Conference 2013
  • RSU National Research Conference 2012

Index by: การตัดสินใจซื้อสินค้า

List of articles:

Page Number

RSU National Research Conference 2017

ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าบนสื่อสังคมออนไลน์ : กรณีศึกษาแฟนเพจสูตรอาหารง่ายๆจากไมโครเวฟ

สุมามาลย์ ปานคำ และ ณัฐธิดา อาชาไกรสร

1030-1041

RSU National Research Conference 2020

ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าของธุรกิจค้าปลีกญี่ปุ่นที่เข้ามาเปิดตลาดในประเทศไทย กรณีศึกษา ดองกิ มอลล์

ศุภกร สมจิตต์ และ สุรสิทธิ์ อุดมธนวงศ์

662-671


International Conference: Contact | Research Institute
Call: +662-7915686–5692 Fax: +662-7915704 e-mail: rsuconference@rsu.ac.th